Tuesday, July 25, 2017

Judas Priest - Living Bad Dreams

Nu am cumparat multe albume originale la viata mea. Ma rog, depinde din ce punct de vedere privesti. Printre cunoscutii mei as parea un mare colectionar cu cele cateva sute de albume ale mele, in conditiile in care multi asculta muzica pe You Tube. In fine, un singur album l-am cumparat de doua ori: Painkiller. Prima data, prin 1996, pe caseta, varianta standard, cu zece piese. A doua oara, anul trecut, pe CD, dupa ce am constatat ca dintr-o prostie mi-am pierdut toata colectia de casete, din care maxim 20 originale si cateva sute fara valoare. Varianta remasterizata de pe CD contine 12 piese, cu doua bonusuri, intre care si Living Bad Dreams. Cred ca cei de la Judas Priest regreta ca nu au lasat piesa pe album la fel cum regreta ca nu au lasat Reckless pe coloana sonora de la Top Gun. 

2 comments:

Andrei Vajna II said...

CD-ul mi se pare invechit. Nu-si mai are rostul decat pentru cazul in care e singurul mod de a asculta muzica in masina. In rest vanzarea muzicii pe CD mi se pare ca nu isi mai are rostul. Daca te intereseaza doar muzica, restul e doar suportul fizic, de care in lumea actuala nu mai e nevoie.

Ramane doar ideea de a colectiona, de avea si ceva fizic, pretios, care ar fi bine sa si arate frumos. Atunci tot nu inteleg de ce ne-am limita la formatul CD-ului. Coperta, booklet-ul si ce ai mai putea include intr-un astfel de pachet multimedia vin sa imbogateasca partea muzicala. Si n-ar fi mai bine daca aceasta forma de expresie artistica n-ar fi ingradita de o carcasa de plastic?

Dave said...

CD-urile le ascult in masina. Imi place mai mult formatul asta decat varianta cu mp3-uri sau USB. Ai 10-12 piese, le asculti de mai multe ori, aprofundezi mai bine, nu poti cara toata colectia dupa tine. Ca asta e cea mai mare problema cu mp3-urile si muzica piratata: ai sute de giga de muzica si nu prea mai poti sa aprofundezi nimic. De exemplu, in doua zile am ascultat vreo 15 trupe, am downloadat vreo trei discografii, dar nu pot sa iti fredonez vreo piesa.

In ultima vreme, m-am oprit din cumparat CD-uri. Cumpar mai mult albume clasice, care merg in masina. Pentru ca e greu sa conduc pe death metal, post rock, black metal, plus ca nu sunt singur in masina.