Friday, March 23, 2018

Monster Magnet

Pe Monster Magnet ii stiu de pe MTV sau de pe MCM. Poate de pe Viva, nici eu nu mai tin minte exact. Cand am auzit ca vor canta in deschidere la Metallica in Romania m-am bucurat, chiar daca nu am mers la concert. Am fost socat cand am auzit ca poporul a aruncat cu sticle in ei. La urma urmei, era o trupa tare, la moda, de ce sa nu vrei sa ii asculti in deschidere la Metallica? Pe atunci nu stiam care e nivelul rockerilor din Romania. 

Problema e ca nivelul a ramas acelasi si nu o sa se schimbe. Avem doar site-uri marunte si voci care nu sunt credibile. De exemplu, un anume cronicar de pe un site muribund, la fel ca blogul meu, a desfiintat ultimul album Angra, dar i-a dat nota 8, o nota mica in sistemul de invatamant romanesc bazat pe simpatii si sacose, unde toti elevii se apropie de Nadia Comaneci. Dupa ce un coleg de-al lui a dat 9.50 ultimului Judas Priest si dupa ce a vazut cat de bine primit e Firepower, a simtit nevoia sa se ridice contra valului si sa-i dea un 7.50, dupa sistemul de notare din scoala generala. Cu alte cuvinte, are impresia ca e singurul om care judeca cu creierul, nu cu vezica biliara, cum crede toata lumea. E vorba de un adult blocat in adolescenta, in jocuri pe calculator, desene animate si trupe obscure. Cu totii am avut perioade din astea, am glumit, ne-am prostit, am trolat, am mai gresit. E trist ca unii nu pot trece peste, insa e bine ca site-ul si omul nu mai au nicio relevanta, la fel ca trupele pe care le promoveaza, chiar daca asta nu ajuta cu nimic.

Dupa regimul pe care l-am tinut in ultimul an, am cam scapat de problemele cu fierea. Mindfucker a aparut astazi. Sunt foarte fericit si ma bucur de muzica.

No comments: